random posts

Salman Khan 'Shahrukh'u yatakdan düşürdüm'

00:36 No Comment
Rekorlar kıran BİGG BOSS 7 ( BBG EVİ ) programı bu hafta sonu izleyicilerle buluştu.Salman khanın sunduğu bu programda bu hafta SALMAN KHAN DENEYİMLERİ haftasıydı.
Salman yarışmacılara ve izleyicilere kişisel deneyimlerini anlatıyor.bu kes salm an yeni barıştığı dostu Shahrukh khan ile olan bir anısını gülerek anlattı.işte salmanın sözleri;

```karan arjun filminin çekimleri için kalacağımız eve gittik.o eve misafirler geldi.böylece shahrukh misafirlerle dolu olan odasından çıpık benim kaldığım odaya geldi.bizim odada ben Shah Rukh, Sohail, Bunty ,Walia ve Sushil (bir arkadaş) vardık.6 kişi bir odada geceyi geçirmek zorunda kaldık.gece Shahrukh uyuyunca holamaya başladı.başta komik bulup güldüm ama gece 3 e kadar sürünce bu durum daha çok gülmeye başladım.çünkü shahrukh 3 ten sonra hırıltılı horlamaya başlamıştı.uyuyamayacağımı anladımğımda buna bir çözüm düşündüm.sonra shahrukhun yanına gidip onu yataktan yavaşca aşağıya ittim.shahrukh düşünce horlamasını kesti ve sonunda o gece uyuya bildim``...dedi

Hiç yorum yok :

 
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Template By Tacni