random posts

Salman Khan"in kendi hayatiyla ilgili samimi açıklamalar.

13:56 No Comment


*Bana zarar verebilecek tek kişi yine benim.
*Bana göre oyunculuk kalpten gelen bir şey. Yani aslında oynamıyorum, karakterimin acısını hissetmek
benim görevim. Bu mutlaka izleyicilerin de fark edebileceği bir şey.
*(Babasının ikinci evliliği ve çocukluk sorunları hakkında): Başlarda, herkes bunun hakkında konuşurken çok zordu. Annem bunu kaldıramadı, onu derinden yaraladı. Sürekli endişelenir ve depresyona girerdi. O ağladığında, biz çocuklar da oturup onunla birlikte ağlardık.
*Hayatta düz gidin ve sağa dönün!
*Pek çok konuda kendimi ele verebilirim; ama oyunculukta asla! Çünkü ben rol yapmıyorum, gerçekte neysem oyum
*Neden evleneyim ki? Evlenmek için tek sebep çocuklar ve benim zaten çocuklarım var. Yeğenlerim benim çocuklarım. Bebek sahibi olmak için evlenmeyi istemiştim ama şimdi zaten onlara sahibim. Öyleyse evlilik o kadar da önemli görünmüyor artık, öyle değil mi?
*Sahiplenici değilim, şefkatliyim. Bir insanın bu kadar çok ilgiyi alakayı kaldıramadığı gördüğümde ise otomatik olarak geri çekilirim.
*Bazen bana da çok oluyor: gülmeye başlıyorum ve durduramıyorum! (Kişisel görüşüm: bırak boş ver sen hep gül! )
*Ne kadar çok çalıştığımı göstermek zorunda değilim.
*Bazen düşünüyorum –umuyorum- da yıldız olmanın avantajlarından faydalanmıyorum.
*Filmler başarılı olduğunda bu herkesin başarısı oluyor, film bir felaket olduğundaysa kimsenin başarısızlığı değil de benim başarısızlığımmış gibi düşünüyorlar.
*Eğer suçluysam, asın beni!
*Babam Pathan, annem Rajput, üvey annem Hristiyan. Okulda bana hangi dinden olduğumu sorduklarında babam şöyle söylememi istemişti: “İnsan!”
*(Rani Mukerji hakkında Big Boss programında konuşurken) : Sahip olduğumuz en iyi aktrislerinden biri… Ve inanılmaz bir dansçı. Şu gülüşe bakın! Seviyoruz seni, Rani!
*(Zamanın aktrisleri hakkında görüşleri sorulduğunda): Rani, Preity, yaptığı işlere bakarak Aishwarya var. Priyanka da çok iyi. Lara Dutta ve Katrina Kaif gibi yeniler de var. (Aralarından hangisinin en iyi olduğu sorulduğunda) : Rani Mukerji.

Hiç yorum yok :

 
Distributed By Blogspot Templates | Blogger Template By Tacni